Vađenje pasoša od sada po novim pravilima – stupile su na snagu važne izmene
Građanima Srbije dostupna je unapređena usluga Ministarstva unutrašnjih poslova “eZakazivanje” na Portalu eUprava, koja se odnosi na zakazivanje termina za podnošenje zahteva za izdavanje lične karte i pasoša.
Termine je moguće otkazati do 24 sata pre i upravljati njima kroz opciju ‘Moje aktivnosti’
Građani mogu zakazati termine za sebe i do četiri člana porodice
Nova usluga, koja je, puštena u rad 9. maja zahvaljujući saradnji sa Kancelarijom za informacione tehnologije i elektronsku upravu Vlade Republike Srbije, dostupna je svim punoletnim građanima, državljanima Srbije, koji su korisnici Portala eUprava sa kreiranim eID nalogom, saopštili su iz resornog ministarstva.
Zakazivanje do 60 dana unapred
Iz MUP-a navode da građani termin mogu zakazati za sebe, kao i za članove svoje porodice, najviše za četvoro, a po potrebi i za svakog pojedinačno.
View this post on Instagram
Dozvoljeno je, kako ističu, zakazivanje termina do 60 dana unapred (do sada je bilo 30) i termini su u trajanju od po 15 minuta za jednu osobu.
– Ukoliko građani nisu u mogućnosti da u zakazanom terminu podnesu zahtev za izdavanje željenog ličnog dokumenta, mogu ga otkazati najkasnije do 24 sata pre zakazanog termina i zakazati novi, kako bi otkazani termin mogli da iskoriste drugi građani. Sve termine građani mogu pregledati, izmeniti ili otkazati u odeljku ‘Moje aktivnosti’ na Portalu eUprava – navodi se u saopštenju.
Kako su poručili iz Uprave za upravne poslove u Policijskoj upravi za Grad Beograd, redovi za vađenje dokumenata ispred policijskih stanica u prestonici već su dugački, a prvi termini na eUpravi slobodni su tek sredinom juna!
Ipak, dobra vest je da termin za pasoš ukoliko vam je potreban hitno možete da zakažete u bilo kojoj beogradskoj opštini, a ne samo u onoj u kojoj vam je mesto prebivališta i ima još nekih caka da brže dođete do pasoša.