Novi album 2CELLOS izlazi 19. oktobar
Premijerno, sa budućeg albuma, duo je objavio njihovu naelektrisanu izvedbu Vivaldijeve “Oluje”.
Luka Šulić i Stjepan Hauser, poznatiji kao 2CELLOS, ove jeseni, objaviće svoj novi studijski album, “Let There Be Cello” (Sony Music Masterworks/Menart). Nakon albuma “Score” (2017), na kome se duo “dohvatio” kultnih filmskih kompozicija, “Let There Be Cello” će istraživati širi i raznovrsniji katalog u kome će akcenat biti na njihovom izvođenju koje uvek probija granice.
– Uvek smo govorili da želimo da razbijemo zablude o čelu i muzičkim granicama, govore 2CELLOS,ovaj album to i pokazuje. Inspiraciju smo nalazili na raznim stranama, od pop hitova do bezvremene, klasične muzike, od klasičnog roka do filmske muzike. Ovaj album nudi puno toga, uključujući i našu originalnu muziku. Nema pravila, samo neka bude čelo.
Let There Be Cello koproducirali su Šulić i Hauser, zajedno sa Filipom Vidovićem, a kolekciju pesama uključuju i dve vrsne obrade velikih prošlogodišnjih pop hitova – Ed Sheeranovu “Perfect” i “Despacito” Luisa Fonsija, omiljeni spot 2CELLOS fanova, koji je ukupno prikupio preko 30 miliona pregleda na njihovom JuTjub kanalu. Poznato je da Luka i Stjepan jako vole dobru gitarsku muziku, pa će se na novom albumu naći I obrada kultne “Eye of the Tiger” grupe Survivor kao i neprevaziđeni hit grupe The White Stripes “Seven Nation Army”, koji su kao duo premijerno izveli na finalu UEFA Lige Šampiona u Ukrajini. Nove visine u njihovom viđenju sviranja čela, donose obradama proslavljenih klasika poput “Imagine” Johna Lennona, “Hallelujah” Leonarda Cohena ali i u nikada pre izvođenim, njihovim originalnim kompozicijama, “Concept2!”, “Cadenza” koje pružaju potpuno novo iskustvo u slušanju 2Cellos.
Da bi fanovima pružili uvid u novo muzičko poglavlje svoje diskografije, 2CELLOS su danas objavili njihovu izdanje Vivaldijeve “Oluje” (“Četiri godišnja doba: Leto”). Spot za pesmu snimili su u Hrvatskoj, na vrhu stenovitog brda, sa munjama i gromovima i kišom, a dinamične kamere na pravi način prate dramu i napetost koja se krije u Vivaldijevoj kompoziciji
– Volimo dramu kod Vivaldija. Zato smo želeli da donesemo 2CELLOS oluju u jedno od njegovih najpoznatijih radova – objašnjavaju 2CELLOS i dodaju:
– Trebala nam je odgovarajuća dramatična i prelepa lokacija za video spot i našli smo takvu, blizu Pule. Ovde je leto, ali oluja stiže.