Zabava

Nova pesma Zdravka Čolića premijerno na Naxi radiju

Slušaoci Naxi radija, danas u podne premijerno su imali priliku da čuju novu pesmu Zdravka Čolića Šljive su rodile.

Regionalna premijera nove pesme i spota Šljive su rodile, Zdravka Čolića, zakazana je na oficijalnom YouTube kanalu Zdravka Čolića.
Tekst i muziku pesme potpisuje Zlatan Fazlić, aranžman Nikša Bratoš i Dejan Petrović, a režiju je, kao i u nekoliko prethodnih spotova, Čolić poverio Aleksandru Kerekešu Kekiju.
Najavljujući 15. album u karijeri, Zdravko Čolic sa radošću predstavlja svoj novi singl “Šljive su rodile”. U ovoj pesmi prvi put sarađuje sa Dejanom Petrovićem koji se pojavljuje u dve uloge: kao gost sa svojim Orkestrom i kao koaranžer numere.

– Producent Nikša je rekao dok smo radili demo kako bi pesmi dobro legli trubači, što je meni bio signal za Dekija, najboljeg trubača na ovim prostorima, sa njegovim svetskim bendom. Prihvatio je poziv i smislio deonice koje su meni rokenrol. Refren je dvojka, za nekog vatrogasna, a za nekog naš rokenrol – izjavio je Čolić.

Reditelj Keki, Zdravko i ekipa od preko 50 saradnika, nakon trodevnog snimanja, nisu krili oduševljenje predivnim ambijentom u kom su boravili. Bez posebne dramaturgije, radnja spota je smeštena na jednom vojvodjanskom salasu na kom živi dvadesetak devojaka. Drvo na kom rastu jabuke, kruške, dunje, procveta pa počne rađati bogatstvo od šljiva. Tada bukne sreća, sve oživi i devojke se sa radošću posvećuju domaćinskih poslovima.

– Ovo se ne može nazvati snimanjem, reč je o čistom hedonizmu za sve nas…užitak koji ćemo pamtiti veoma dugo. Želja je bila da starije generacije podsetimo, a nove upoznamo sa slikama prohujalih vremena koje su obeležile naša detinjstva. Da prikažemo romantiku života naših baka. Nismo se ograničavali geografskim podnebljem, želeli smo da sve izgleda internacionalno. Zato smo kostime potražili direktno sa minhenskog Oktoberfesta, rekvizitu iz muzeja, automobil iz Amerike. Samo su lepojke ovdašnje. – kaže reditelj Keki.

Pesma je snimana u Studiju RSL, Novo Mesto, Studio NB, Zagreb i u studiju Dejana Petrovica DPBB.Spot je realizovan u saradnji sa jednom od najvecih svetskih korporacija na svetu Coca Colom koja je u Zdravku Čoliću prepoznala autenticne vrednosti muzickog podneblja ovog regiona za svoj top brend Schweppes.

Izvor: Naxi radio

Podeli