Srbija promovisala održivi turizam i kulturno nasleđe u Londonu
U Ambasadi Republike Srbije u Londonu, uoči početka Svetskog sajma turizma (World Travel Market), održan je prijem pod nazivom „Turizam i kulturno nasleđe Srbije kroz program Integralnog razvoja“, u organizaciji Turističke organizacije Srbije i Britansko-srpske privredne komore.
Prijemu su prisustvovali ministar turizma i omladine Republike Srbije Husein Memić, direktorka Turističke organizacije Srbije Marija Labović, episkop britansko–irski Nektarije, predsednik Britansko–srpske privredne komore lord Kulvir Rendžer, kao i predstavnici Kabineta predsednika Vlade Srbije, britanskog političkog i privrednog života, međunarodnih institucija, diplomatskog kora i medija.
Tom prilikom istaknut je značaj juga Srbije kao regiona sa izuzetnim potencijalom za razvoj kulturnog i održivog turizma. Usmerena i promišljena ulaganja u kulturne lokalitete i prirodne celine, kako je naglašeno, predstavljaju pokretač razvoja lokalne ekonomije, otvarajući prostor za nova zapošljavanja, unapređenje infrastrukture i jačanje turističke ponude.
Priređen je i umetničko-kulturni program kojim su predstavljene Srbija i njena posvećenost održivom kulturnom turizmu i ravnomernom regionalnom razvoju. Na prijemu su promovisani umetnička kolekcija parfema „Sense of Serbia“, inspirisana severom, jugom, istokom i zapadom Srbije, autentični proizvodi socijalnog preduzeća „Radanska ruža“, kojima su gosti mogli da osete ukuse juga Srbije, kao i kostimi inspirisani vizantijskim nasleđem, doneti iz Caričinog grada – Justinijane Prime.
Na Svetskom sajmu turizma Srbija će predstaviti ključne turističke destinacije, sa naglaskom na povezivanje kulturnog nasleđa, prirodnih vrednosti i lokalne ekonomije, kao što su Caričin grad – Justinijana Prima, Đavolja varoš, Ovčarsko-kablarska klisura, Unesko spomenici, kao i programi obnove tvrđava, razvoja marina i turističke rute duž Dunava, od Sombora do Kladova.
Glavni cilj ovih aktivnosti je da svaki region Srbije razvije i promoviše na međunarodnoj sceni svoj autentični turistički identitet, u skladu sa vizijom održivog turizma i pripremama za Expo 2027 u Beogradu.



