Širi se Moravski koridor – otvara se deonica od Kruševca do Vrnjačke Banje
Za saobraćaj se otvara još 30 kilometara Moravskog koridora, od Kruševca do Vrnjačke Banje. Na toj saobraćajnici završeno je 60 kilometara od Pojata, a uporedo se radi na preostala 54 kilometra do Preljine. Radovi su počeli pre pet godina.
Pre novogodišnjih praznika i dolaska gostiju, završena je deonica Moravskog koridora do Vrnjačke Banje. Od Pojata do Banje stizaće se za trideset minuta, a od Beograda za nešto više od dva sata.
Nova deonica imaće četiri naplatne stanice. Pored Vrnjačke Banje, Trstenik, Veliku Drenovu i uskoro Koševe. Kad se završi Istočna obilaznica grad Kruševac imaće tri izlaza sa auto-puta.
Izvođač američko-turski konzorcijum “Behtel Enka” uposlio je domaću građevinsku operativu i kooperante. Kako radovi napreduju raste i zainteresovanost potencijalnih investitora, kažu u Trsteniku.
U zoni Trstenika je i najduži most preko Zapadne Morave na toj deonici. Ukupno ih je četiri, a trstenički je dugačak 711 metara.
Dodatni komfor, bržu i bezbedniju vožnju omogućile su najšire kolovozne trake u Srbiji. Moravski koridor biće dug 122 kilometra i prvi digitalni auto-put u Srbiji sa uređajima koji će obaveštavati vozače o problematičnim situacijama.