Lansirana kampanja “Tinder za zapošljavanje”
U svetu digitalne revolucije, Match IT donosi inovaciju u svet regrutacije i traženja poslova u IT industriji. Ovaj domaći startup je nedavno lansirao svoju aplikaciju, nazvanu često “Tinder za zapošljavanje,” koja će značajno pojednostaviti proces pronalaženja IT poslova i kvalifikovanih kandidata.
“Ideja za Match IT nastala je dok smo zajedno rešavali izazove sa kojima smo se susretali u svakodnevnom poslovanju, iz ugla obe strane korisnika naše aplikacije. Marko je senior programer, dok smo Jovan i ja IT regruteri.”, ističe David Antonijević iz Match IT tima.
Match IT aplikacija koristi napredni AI algoritam kako bi pružila jednostavan i efikasan način povezivanja IT kandidata i kompanija. Za kandidate, naša aplikacija prikazuje samo one IT pozicije koje odgovaraju njihovom iskustvu i očekivanjima, uz potpuno transparentan prikaz svih relevantnih informacija. Takođe, omogućava im anonimno pretraživanje i jednostavno apliciranje za posao u samo jednom kliku, bez potrebe za slanjem CV-ja. Sa druge strane, kompanije koriste Match IT za brže i efikasnije procese regrutacije. Mogu pregledati samo relevantne kandidate za određenu poziciju i jednostavno se povezati sa njima putem jednog klika.
Takođe, korišćenjem našem aplikacije, firme će smanjiti troškove i resurse potrebne za selekciju i komunikaciju, te dobiti unificiran prikaz iskustva, tehničkog znanja i aspiracija kandidata. Do komunikacije između programera i regrutera unutar aplikacije dolazi isključivo ukoliko su obe strane zainteresovane jedna za drugu. Osim toga, Match IT planira uvesti dodatne funkcionalnosti koje će dodatno poboljšati iskustvo korisnika, uključujući različite tipove izveštaja za kompanije i opciju za refferal fee za kandidate.
“Naša aplikacija transformiše način na koji se IT kandidati i kompanije povezuju, čineći proces zapošljavanja bržim, efikasnijim i preciznijim. Sada je vreme da se pridružite revoluciji u IT zapošljavanju! IT profesionalci mogu preuzeti Match IT aplikaciju (Android, iOS), dok kompanije mogu registrovati svoj nalog” – stoji u saopštenju .