Novopazarski sajt peti u Srbiji

Prema oceni Ministarstva za državnu upravu i lokalnu samoupravu zvanična internet stranica grada Novog Pazara je na petom mestu po kvalitetu objavljenih sadržaja.  Novopazarska lokalna samouprava  je u proteklih godinu dana ispoštovala sve odredbe Pravilnika o uređenju gradskih stranica, a jedini nedostatak je elektronska pisarnica, koja je u planu da se uvede u  narednom periodu.

Zaposleni u lokalnom Odeljenju za informisanje  trude  se ,kako kažu, da sve informacije putem sajta plasiraju građanima brzo i kvalitetno. Rukovodilac odeljenja Jasmina Kruševljanin Bondžuković kaže da je gradski sajt svakog dana sve više posećen, te da vesti preuzimaju ostale internet stranice, kako lokalne, tako i nacionalne.

“Zvanična stranica grada Novog Pazara ne samo da je dostupna, već je i od izuzetne koristi građanima, ali i instiitucijama i ustanovama, kako na lokalnom nivou , tako i šire. U prilog tome govori nivo posećenosti u poslednjih godinu dana, kao  i  činjenica da smo izmenama na gradskom sajtu došli u poziciju da prema oceni Ministarstva za državnu upravu i lokalnu samoupravu sa 81.mesta budemo sada na petom mestu. Po propisima resornog ministarstva mi smo uspeli da ispoštujemo Pravilnik o uređenju stranica lokalnih samouprava. U tom smislu građani na našoj internet stranici mogu da nađu gotovo sve što ih interesuje”.

Kako bi internet stranica Novog Pazara dospela do prva tri mesta, potrebno je da se uvedu i nove opcije.

“Postoji tendecija lokalna samouprave da uvede jednu novinu, koja se zove “Elektronska pisarnica”, odnosno da sve usluge prema građanima, budu dostupne elektronski  dostupne. To je nešto što je naš nedostatak i što ćemo se truditi da u narednom periodu korigujemo, a za to će nam trebati pomoć državnih organa”, rekla je Kruševljanin .

Pored Jasmine, tim ljudi u odeljenju za informisanje čine i Željko Tiosavljević, Senad Župljanin i Hana Salihagić.

“ To su ljudi, koji svoj radni vek posvećuju Odeljenju za informisanje, kao i internet stranici i svemu onome što je potrebno da bi se ona ažurirala, a to je svakodnevno mnogo posla”, rekla je Kruševljanin.

Građani sve više koriste aplikacije “Pitajte gradonačelnika “ i “Prijavite komunalni problem”, koje se nalaze na gradskoj stranici. Iz ovog lokalnog odeljenja kažu da građani koriste i zvanične profile na društvenim mrežama za komunikaciju sa gradskim službama.

S.Redžepefendić

%d bloggers like this: