DruštvoVesti

Ministar Memić na otvaranju hotela Mona Plaza Zlatibor

Svečanim događajem povodom rebrendiranja hotela Mona Plaza Zlatibor, obeležen je ulazak u novu eru poslovanja, u kojoj Mona Plaza brend postaje hotelski lanac. Kao lider u inovacijama i posećenosti, Mona Plaza jedini je hotelski lanac u Srbiji koji ima čak 74 posto popunjenosti kapaciteta u svakom trenutku.

Otvaranju je prisustvovao i Ministar turizma i omladine Husein Memić. „Želeo bih da, pošto sam video da ste ambiciozni i da biste želelei da otvorite još hotela, da se u 2023. gopdini vidimo na otvaranju novih hotela, ja vam to od srca želim, i čestitatm vam na dosadašnjim uspesima”, izjavio je Husein Memić, Ministar turizma i omladine R. Srbije. „Imamo dugu istoriju na Zlatiboru i stekli smo neraskidivu vezu sa ovim mestom, ljudima i prirodom. Hotel je prevazilazio očekivanja tržišta i veoma brzo postao lider i po finansijskim rezultatima, posećenosti ali i vrednostima koje je gradio. Zato i jesmo danas ovde, kada će sinergija sa Mona Plaza brendom doneti mnogo, i za nas u kompaniji, ali i lokalnoj zajednici. Naša snaga su iskustva i znanje o lokalnim prilikama i mogućnostima, koje ćemo koristiti kako bismo Srbiju, Zlatibor i Mona Plazu predstavili svetu”, izjavio je Ivan Vitorović, generalni direktor Mona Hotel Management grupe i dodao „Kao domaći brend koji ima porodične preduzentičke korene, sada ulazimo u novu eru poslovanja, kada postajemo lanac hotela i želimo da postanemo vidljivi investiorima koji dele naše vrednosti, a koji žele da kroz franšizu ili ugovor o menadžmentu sa Mona Plazom pobošljaju svoje performanse i postanu deo prepoznatljivog brenda”.

„Pre godinu dana, sasvim slučajno, desio se spoj između mene i hotela u Beogradu iz kog su proistekla prijateljstva, uzajamno poverenje i sjajna saradnja. Meni je veoma drago što se moje ime povezuje sa domaćim brendom, pre svega mladim, novim brendom, i porodičnom kompanijom, za koju me posebno raduje njeno širenje. Ono što me istinski vezuje za brend Mona Plaza jeste taj osećaj pripadnosti, osećaj kao da sam kod kuće i sigurna sam da ću se tako osećati u svakom Mona Plaza hotelu. Za sve su to zaduženi zaposleni, divni ljudi koji se trude da svaki moj boravak učine jedinstvenim iskustvom”, izjavila je Sara Jo, zaštitno lice Mona Plaza kampanje Truly Unique.

Ove godine, zaposleni ovog hotela su zasadili 17 sadnica lipa na Čolovića brdu na Zlatiboru, a volonterskim radom pomogli su najmlađima, dnevnom boravku za decu ometenu u razvoju Zračak u Čajetini i vrtiću Radost na Zlatiboru. Tim kompanije broji više od 250 zaposlenih, od čega više od 60 posto čine žene, a čak više od 50 posto njih su mladi ispod 35 godina.

Ekološka odgovornost i briga o prirodi jedan je od prioriteta poslovanja hotela Mona Plaza Zlatibor. Kontinuirano se ulaže i organizuju se lokalne ekološke akcije poput čišćenja šuma i potoka i sporovodi se akcija Sat za planetu Zemlju. Podrška lokalnoj zajednici i odgovornost prema njoj, takođe je u fokusu poslovanja hotela, a isto tako organizuje i podržava brojne lokalne manifestacije poput sajamskog marketa autentičnih domaćih gastronomskih proizvoda.

 

Podeli