Labović obišla Ugostiteljsko – turističku školu u Novom Pazaru
Direktorka Turističke organizacije Srbije Marija Labović obišla je danas Ugostiteljsko-turističku školu u Novom Pazaru. Ona je ocenila da se što više mora raditi na unapređenju obrazovanja u ovoj oblasti, jer grad koji ima izuzetne turističke potencijale mora imati i stručan kadar.
“Budućnost turizma i kvalitet usluge je upravo u obrazovanju i stvaranju kvalitetnog kadra u ugostiteljstvu i turizmu. Sve ono što ova škola radi upravo ide u tom pravcu da se podigne kvalitet usluge kroz edukovani kadar”, kazala je Labović-
Direktor škole Iso Ćorović kaže da je već na tehničkim kapacitetima dosta urađeno, a da je manjak prostora problem i da će to biti prioritet u narednom periodu.
“U toku prvog polugodišta u okviru projekta koji je podržala Evropska unija dobili smo opremu vrednu 50 hiljada evra za prehrambene tehničare. Tokom ove školske godine smo uložili preko million dinara u opremanje kabineta za gastronomiju i restoraterstvo. Zamenili smo sve računare. Dobili smo 40 kompijutera putem projekta od Grada Novog Pazara, a 24 od Ministarstva prosvete”, objasnio je on.
Novopazarski ugostitelji koji se ovde obrazuju sada će moći znanja da stiču i van granica naše zemlje. Ova škola deo je važnog projekta koji je podržala Evropska unija.
“Stručnu praksu obaviće 24 učenika u Budimpešti i Ljubljani u maju”, kazao je profesor i korinator za izradu projekata Nermin Balija.
Direktorka krovne turističke organizacije u Srbiji Marija Labović obišla je Ugostiteljsko – turističku školu u Novom Pazaru zajedno sa predsednicom gradske skupštine Anelom Šemsović i predstavnicima lokalne samouprave zaduženim za obrazovanje. Na sastanku je bilo reči o porebama ove obrazovne ustanove, s ciljem da se proces i uslovi edukacije unaprede.
Ugostiteljsko-turistička škola u Novom Pazaru je sve interesantnija budućim srednjoškolcima. Razlog je ubrzani razvoj turizma u ovom kraju, na kom zajedno poslednjih godina rade Gradska uprava, Ministarstvo turizma i Turistička organizacija Srbije.
Z. M.