DruštvoVesti

Biševac i Labović razgovarali o promociji Novog Pazara kroz kampanju “Srbija, doživi”

“Novi Pazar zauzima bitnu poziciju u turističkoj ponudi Srbije”, rekla je direktroka Turističke organizacije Srbije (TOS), Marija Labović. Ona je sa gradonačelnikom Novog Pazara Nihatom Biševcem i turističkim uposlenicima dogovarala zajedničke nastupe i što bolju promociju Novog Pazara i susednih opština kroz kampanju “Srbija, doživi”, koja će se sprovoditi u narednom periodu, kako bi ovaj kraj posećivalo što više domaćih i stranih turista.

U pripremi su mnoge promotivne kampanje čiji će dio biti i turistička ponuda Novog Pazara. Prema riječima direktorke TOS u ovom gradu svaki turista ima šta da doživi, i to je ono za čim tragaju domaći i inostrani gosti. Labović smatra da je ogroman napredak ostvaren u turističkoj ponudi i sadržajima koje nude Novi Pazar i okolina.

“Divno je videti koliko se ovde konkretnih stvari radi što rezultira sve bogatijom, sadržajnijom turističkom ponudom Novog Pazara i okoline. Imate sve što turisti traže, doživljaj, uspomene sa destinacije na koju ljudi dolaze. Bogato istorijsko nasleđe, multikulturalnost, prirodne lepote i banjski turizam koji imate, sve su što moderan turista traži. Ako tome dodamo nezaobilaznu gastronomiju i gostoljubivost, Novi Pazar se na lestvici turističkih destinacija Srbije visoko pozicionira.  Turistička organizacija Srbije vodi kontinuiranu kampanju turizma naše zemlje. U okviru tog projekta, u toku je promocija brenda “Srbija doživi”, kojim je obuhvaćen i Novi Pazar. Dogovarali smo se oko materijala koje ćemo koristiti sa ovih lokaliteta, oko kampanje koju ćemo usmeravati na Novi Pazar i okolinu, kao i oko pripreme za zajedničke nastupe na prioritetnim tržištima. Kad je o Novom Pazaru reč, to su pre svega Bosna i Hercegovina i Turska, ali i sve druge zemlje, prvenstveno iz ovog regiona, jer su njihovi građani, prirodno, najčešći posetioci”, zaključila je Labović.
Novi Pzar čini jedinstvenu turističku destinaciju u Evropi i svaki ugostitelj i hotelijer čini važnu kariku u unaprijeđenju kvaliteta pružanja usluga, smatra gradonačelnik Biševac i dodaje da rukovodstvo grada, turisičke organizacije Novog Pazara, Sandžaka i Srbije ulažu velike napore i rade dobar posao kako bi se za ovaj grad, muzej na otvorenom, čulo širom svijeta. U toku je realizacija značajnih projekata u turističkoj infrastrukturi, a Biševac kaže da je ministarstvo turizma uložilo preko 300 miliona dinara.
“Ima Novi Pazar puno potencijala za dalji razvoj turizma i proširenje kapaciteta. Naši preduzetnici su taj trend prepoznali i izgradnja hotela se nastavlja. Grad je u odnosu na prethodni period već sada značajno povećao kapacitete i unapredio kvalitet usluga. Pored velikog broja spomenika, naša prednost su predivna prirodna okruženja, blizina Pešteri, Golije, Rogozne…. Imamo izuzetan potencijal za banjski, zdravstveni turizam i mnogo je razloga da nas posete domaći i strani turisti. Ovo je grad u kome se prožimaju dve kulture, mnogo različitosti i ljudsko dobročinstvo i gostoprimstvo. Novi Pazar je i grad dobrih domaćina u čiju je turističku infrastrukturu Ministarstvo turizma, na čijem je čelu bio Rasim Ljajić, uložilo je preko 300 miliona dinara. To je doprinelo unapređenju turističke usluge, a podrška ne izostaje ni sa aktuelnom ministarskom Tanjom Matić”, kazao je gradonačelnik Biševac.
Novi Pazar biće predstavljen na predstojećem beogradskom sajmu turizma koji će biti održan od 24. do 27. marta.
A.N.
Podeli