Počela Letnja škola o socijalnom uključivanju, Grad Novi Pazar učestvuje sa projektom “Dečje drvo mira”

U Kragujevcu je otvorena četvorodnevna Letnja škola o socijalnom uključivanju, koju organizuje Tim za socijalno uključivanje i smanjenje siromaštva Vlade Republike Srbije (SIPRU), uz podršku Švajcarske Konfederacije. Letnja škola o socijalnom uključivanju okuplja predstavnike i predstavnice lokalnih samouprava i organizacija civilnog društva, u cilju razmene znanja i razvoja novih pristupa za unapređenje socijalne uključenosti osetljivih grupa na lokalnom nivou.

Saša Muler, predstavnica Švajcarskske ambasade, na svečanom otvaranju Letnje škole istakla je da je u Srbiji dostignut značajan napredak u oblasti socijalnog uključivanja, ali da i dalje postoje brojni izazovi i otvorena pitanja na polju ostvarivanja veće ravnopravnosti i jednakih šansi za sve građane. Program lokalnih inicijativa za socijalno uključivanje i smanjenje siromaštva realizuje se u okviru projekta „Podrška unapređenju socijalnog uključivanja u Republici Srbiji“, koji sprovodi Tim za socijalno uključivanje i smanjenje siromaštva Vlade Republike Srbije uz podršku Vlade Švajcarske.

Cilj programa je unapređenje socijalne uključenosti osetljivih društvenih grupa (žene, mladi, Romi i Romkinje, migranti i migrantkinje, osobe sa invaliditetom), a posebno onih koji žive u ruralnim i izuzetno siromašnim područjima, kroz unapređenje postojećih i uspostavljanje novih i inovativnih mera, usluga i programa u lokalnim zajednicama.

Projekat “Dečje drvo mira” koje sprovodi Grad Novi Pazar u saradnji s Muslimanskim Humanitarnim Društvom “Merhamet Sandžak” i predškolskom ustanovom Mladost je deo ove priče, te su predstavnici sva tri projektna partnera učestvovala na letnjoj školi, i to: Hajrudin Hajrović, ispred Gradske uprave i Regionalnog centra za profesionalni razvoj zaposlenih u obrazovanju i Saveta za bezbednost , Alma Nokić, defektolog ispred PU “Mladost” kao i Ajša Bahović Latifović, projekt koordinatorka ispred MHD “Merhamet Sandžak”.

K.R.

Podeli