Društvo

ASL Airlines od leta u Srbiji – direktni letovi Beograd – Pariz

Francuska aviokompanija ASL Airlines će od 24. juna do 5. septembra 2019. godine, uspostaviti direktnu avio liniju između Beograda i Pariza, rečeno je na pres konferenciji ovog prevoznika u beogradskom Medija centru. Putovanja će biti organizovana svakog ponedeljka i četvrtka. Letovi iz Pariza planirani su za kasne popodnevne sate, dok će polasci iz Beograda biti organizovani u večernjim časovima.

Predstavljajući javnosti rad kompanije ASL Airlines, njen generalni direktor, Žan-Fransoa Dominiak je kazao da je letnja sezona najpogodnija za početak rada novog avio prevoznika, jer je tada potražnja na vrhuncu, te da je njihov cilj održavanje ekonomskih, kulturnih i turističkih veza između srpskog i francuskog naroda.
“Stoga smo i smislili slogan – ‘Avioni za narod’. Putovanje i letenje su ljudska potreba, i baš zbog toga smo posebno fokusirani na pružanje kvalitetne usluge našim klijentima. Takav pristup ćemo imati i u Beogradu”, kazao je Dominiak.

On dodaje da poslovanje u Srbiji nije strano za ASL Airlines, napominjući da njihova kompanija već deset godina sarađuje sa JAT tehnikom na održavanju aviona.
“Putnici imaju visoko mišljenje o našem radu. Preko 98 odsto anketiranih je zadovoljno uslugama za vreme leta, dok je naznačeno vreme polazaka gotovo stoprocentno ispoštovano. Takva vrsta pouzdanosti, prema našem mišljenju, predstavlja minimum koji svaka aviokompanija mora da ispuni”, rekao je Dominiak, navodeći da će od uspeha letnje sezone zavisiti eventualno uvođenje redovne linije između Beograda i Pariza.

Erik Vensen, komercijalni direktor ASL Airlines, ističe da je jeftina ponuda ono što izdvaja ovu avio kompaniju u odnosu na konkurenciju, te da se iz potrebe pristupačnosti rodila ideja o pokretanju linije Beograd – Pariz.
“Imamo fleksibilnu, standardnu ponudu, karakaterističnu za jeftine aviokompanije. Želeli smo da pružimo priliku ljudima u Francuskoj, od kojih su mnogi poreklom iz Srbije, da na lakši i jeftiniji način putuju. Isto tako, primetili smo i da sa srpske strane postoji želja da se poseti Pariz po pristupačnim cenama. Uspostavljanjem ove relacije, naša kompanija je odgovorila na te zahteve”, smatra Vensen.

izvor: Medija centar Beograd

Podeli