Žalbe pacijenata
Zbog pritužbi pacijenata, protiv pet lekara i deset medicinskih sestara pokrenut je disciplinski postupak. Za samo 20 dana koliko su na hodnicima Opšte bolnice postavljene kutije za primedbe i žalbe odazvao se veliki broj pacijenata, koji su imali žalbe na zdravstvene usluge.
Svakog utorka od 12 do 14 sati, pacijenti mogu lično da dođu kod direktora i daju primedbe na zdravstvene usluge u Opštoj bolnici. Veliki broj građana došao je I ove nedelje, jer su kako kažu imali neadekvatnu zdravstvenu zaštitu ili loš tretman od strane medicinskog osoblja.
Direktor Opšte bolnice dr Mirsad Đerlek rekao je da pacijenti moraju dobiti adekvatnu zdravstvenu zaštitu uslugu, naglasivši da zdravstveni radnici prema njima moraju imati visoko profesionalan odnos.
“Već dvadeset dana od kada smo uveli žalbe u veliki broj ljudi se odaziva I dolazi kod mene na razgovore. Već smo protiv pet lekara i 10 medicinskih sestara sprovodimo disciplinski postupak. Nadam se da će se taj broj smanjivati vremenom I da će ljudi shvatiti zašto nose bele mantile I zašto su prihvatili poziv zdravstvenog radnika”, rekao je Đerlek.
U novopazarskoj Opštoj bolnici na nekoliko mesta postavljene su kutije za primedbe i žalbe pacijenata, a Đerlek je rekao će vrata njegove kancelarije biti otvorena svakog utorka od 12 do 14 sati, jer ovakva odluka ima za cilj da pacijenti dobiju odgovarajuće usluge.
S.Dražanin