U Skoplju počeo sa radom prestižni hotel brenda Hilton
U Skoplju je počeo sa radom prvi hotel sa pet zvezdica,Double Tree by Hilton, svetski poznatog brenda Hilton.
Hotel je otvoren po franšinznom modelu u saradnji sa firmom Stone Brigde Hotel biznismena Ajdovana Ademovskog, koji je ugovor o franšizi potpisao i kamen temeljac za hotel postavio 2013 godine.
Ajdovan Ademoski, vlasnik hotela Stone Bridge i primalac Hiltonove franšize, izjavio je da mu je drago zbog saradnje sa grupom Hilton Worlwide.
’’Drago nam je što nadaleko čuveno gostoprimstvo ovog lanca dolazi u našu zemlju prvi put’’ kazao je Ademovski.
Double Tree by Hilton je brend pod kojim posluje 350 hotela na šest kontinenata pa dolazak tog Brenda u Makedoniju i uopšte na Balkan predstavlja veliki čin, objašnjava za RTV Novi Pazar zamenik direktora Double Tree by Hilton Skoplje Goran Taškov.
’’Dolazak ovakavog svetskog brenda, jednog od najvećih u hotelijerstvu ovu državu stavlja na svetsku mapu. Značaj Hiltona je utoliko veći jer ima oko 5.500 hotela širom sveta i takođe ima nešto što nazivamo Hilton honors, što su zapravo Hilton klijenti kojih je oko 100 miliona. Tako da, svi ti gosti i klijenti širom sveta, sada znaju da u Makedoniji, u Skoplju sada postoji Double Tree by Hilton Skoplje. Ovakav hotel do sada u Makedoniji nije postojao. Ovo je najlepši objekat u zemlji, što mogu da potvrdim u svom dugogodišnjem iskustvu, dužem od 15 godina u hotelijerskom poslu u Skoplju i Makedoniji. Ovde govorim o načinu na koji je izgrađen, materijalima koji su upotrebljeni, kapacitetima koje poseduje, te načinu na koji funkcioniše, što će sve zajedno uticati na podizanje kvaliteteta ugostiteljstva u Skoplju, ali i čitavoj zemlji. Važno da je kažem da naš hotel nudi uslugu koja je standardizovana po Hilton standardima, a pored toga potrudili smo se da damo i određenu domaću notu, pa tako nudimo i domaću, prepoznatljivu hranu i ukuse i vina. Dakle pored internacionalne usluge,intenacionalne kuhinje nudimo i lokalne, makedonske specijalitete. Cilj nam je da celom svetu prilibližimo i pokažemo naše domaće prednosti, naše proizvode i njihov kvalitet, ukazujući na naše tradicionalno gostoprimstvo. Ova velika investicija koliko je značajna za prestonicu toliko je značajna i za naselje u kojem se nalazi, a reč je o delu grada pod nazivom Aerodrom i siguran sam da će pružiti vrhunsku uslugu svim gostima koji dolaze u Makedoniju i da će oni biti zadovoljni’’ objašnjava Taškov.
Hotelski objekat se prostire na površini od oko 25.000 metara kvadratnih i ima 170 soba, brojne konferencijske sale, spa-centar od 2.000 metara kvadratnih, biznis centar, te mnoge druge sadržaje.
’’Ovo je, inače, najveći projekat u Makedoniji na 25 hiljada metara kvadratnih zatvorenog prostora, približno 10 hiljada metara kvadratnih otvorenog prostora, 1 500 kvadrata prostora za spa i fitness, salon za veselja koji može da primi oko 700 gostiju, i sa otvorenim bazenom koji imamo napolju. Izuzetno smo ponosni što je ovo najveći hotel Makedonije. Raspolažemo sa sedam konferencijskih sala, salom za sve vrste svečanosti. Na ovom, petom spratu nalazi se Sky bar, zatim predsenički apartman na preko 200 kvadrata. Ubeđen sam da će se gosti našeg hotela ovde osećati spokojno i kao kod svoje kuće’’ kazao je izvršni direktor kompaije Evren Altinsoy.
Hoteli Double Tree by Hilton nude takozvanu punu uslugu, objašnjava generali menadžer hotela Serdžan Kose.
’’Double Tree by Hilton i Hilton su u istoj kategoriji,nazivamo ih hotelima sa punom uslugom. Kada kažete puna usluga to podrazumeva da kao gost dok odseda u ovom hotelu može da očekuje usluge kakve su room servis 24 sata na raspolaganju, pun mini bar, potpuno korišćenje spa i welnes sadržaja, te brojne druge’’ objašnjava Kose.
Ciljevi menadžemnta ovog htela, u koji su od početka godine ogranizovane brojne aktivnosti, od naučnih skupova, preko sastanaka i prezentacija, su brojni. No, prioritet i krajnji željeni rezultat su zadovoljni gosti.
’’Hilton ima tradiciju, dokazanu i proverenu, a na nama je da je na najbolji način iskoristimo i naravno usavršavamo kako bismo ostvarili jedan zavidan nivo i postigli krajnji cilj a to je zadovoljstvo naših klijenata, za koje želimo da se uvek vraćaju u naš hotel. Cilj nam je da se profilišemo kao vodeći hotel i brend u Skoplju i uopšte Makedoniji, pa zašto da ne i u regionu, gde takođe ima dosta Hilton hotela. Dakle, kako sam rekla, potrudićemo se da, pored kapaciteta kojima raspolažemo uslugu dovedemo na nivo svetskih hotela’’ kazala je Petruševska.
Double Tree by Hilton Skoplje , koij predstavlja višemilionsku investiciju, prve goste počeo je da prima već početkom godine. Tim zaposlenih čine ljudi sa višegodišnjim hotelijerskim iskustvom sticanim u hotelima visokih kategorija, od kojih su mnogo radili upravo u Hilton hotelima širom sveta.
Podsećamo, na Entrepreneur-ovoj listi Top 500 franšiza ovaj brend zauzima izuzetno visoku poziciju.
Senada Kalić