Društvo

Strategijom komunikacije do unapređenja transparentnosti rada lokalne samouprave

Odbornici lokalnog parlamenta su na današnjem zasedanju usvojili i predlog Strategije komunikacije.

Strategija komunikacije grada Novog Pazara je celovit dokument, koji definiše procedure komuniciranja lokalne samouprave u više pravaca, komunikaciju sa javnošću I internu komunikaciju. Rok za implementaciju dokumenata je 5 godina. Cilj je unapređenje transparanetnosti kojoj lokalna samouprava pridaje izuzetnu važnost i uključivanje javnosti u proces donošenja odluka.

Ovaj dokument sačinili su zaposleni u Odeljenju za informisanje Gradske uprave za izvorne i poverene poslove uz stručnu pomoć Stalne konferencije gradova I opština I misije OSCE, kancelarije u Srbiji. Pre nego što je document usvojen na Gradskom veću, u formi nacrta prezentovan je na zvaničnoj stranici grada Novog Pazara,a za predstavnike  medija i civilnog sektora organizovana je javna debata. Dokument je zaokružen nakon što su sugestije javnosti uvrštene, poštujući zakonske okvire I nadležnosti lokalne samouprave.

Podeli