Internet marketing u turizmu
S obzirom da je u savremenom svetu internet najveći prodavac turističko-ugostiteljske ponude, Turistička organizacija Novog Pazara je, u saradnji sa agencijom ”Turizam, konsalting i menadžment”, organizovala obuku o primeni internet marketinga u turizmu. Obuka je namenjena predstavnicima turističkih agencija i vlasnicima hotela, kao partnerima Turističke organizacije u promociji turističkih potencijala Novog Pazara.
Po oceni turizmologa Milana Stojkovića, internet marketing polako dobija na značaju i u našoj zemlji, jer i domaći ugostitelji prepoznaju njegove višestruke prednosti. Učesnici su ovom prilikom mogli da se upoznaju sa svim detaljima, odnosno informišu o mogućnostima, kako na najbolji i najpovoljniji način da prodaju svoje turističke kapacitete.
Veća primena internet marketinga u svrhu promocije turističkih potencijala znači više domaćih, ali stranih turista.
Svi koji budu radili na internet promociji turizma – ističe direktorka Turističke organizacije Ljiljana Lešević – postaju indirektini partneri Turističke organizacije, sa kojom će zajedno stvarati uslove za bolju poziciju grada na turističkoj mapi Srbije. Ovo je bila prilika i za promociju novog sajta Turističke organizacije Novog Pazara.
S.Lj.