Društvo

U Gostunu sprovedena kampanja “Moja Srbija”

U okviru promotivne kampanje „Moja Srbija“ potpredsednik Vlade i ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Rasim Ljajić i direktorka Turističke organizacije Srbije Gordana Plamenac posetili su granični prelaz Gostun.

 

Tom prilikom potpredsednik Vlade Rasim Ljajić i predstavnici Turističke organizacije Srbije na ulasku u našu zemlju delili su putnicima promotivni materijal koji promoviše turističke atrakcije na međunarodnim koridorima kroz Srbiju.

Na graničnom prelazu Gostun postavljen je bilbord sa turističkim potencijalima i lepotama reka Uvac i Drina. Cilj projekta „Moja Srbija“ je posepešivanje tranzitnog turizma. Potpredsednik Vlade i ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Rasim Ljajić istakao je važnost promocije turizma u Srbiji i upoznavanje stranaca sa svim sadržajima koji su im dostupni, pri samom ulasku u našu zemlju.

„Prošle godine je u našu zemlju ušlo šest miliona motornih vozila, prva tri meseca ove godine za 14 % više, ta činjenica dovoljno govori o potencijalima Srbije za ovaj oblik turizma. Želimo da deo putnika zadržimo na turističkim destinacijama duž puta kojim prolaze, jer to i jeste svrh kampanje. Počinjemo sa postavljanjem bilborda, pored toga svi granični prelazi biće pokriveni besplatnim mobilnim internetom“, kazao je Ljajić.

Direktorka TOS Gordana Plamenac istakla je da je gostoprimstvo jedan od najznačajnijih atributa naše turističke ponude i da je pored toga naša zemlja bogata prirodnim lepotama, koje će biti istaknute na deset graničnih prelaza.

Nakon graničnog prelaza Gostun potpredsednik Vlade Rasim Ljajić i predstavnici TOS obišli su kanjon reke Uvac, gde je planirano krstarenje uvačkim jezero.

(Belida Šehović)

Podeli