Društvo

Računi za struju idu na proveru

Građani koji su od preduzeća “EPS Snabdevanje” dobili velike račune za potrošenu struju svakodnevno putem medija dobijaju informacije na koji način da reaguju i šta treba da učine kako bi se proverilo da li je u pitanju greška.

Nadležno ministarstvo načinilo je određene korake a kupci do kraja meseca mogu reklamirati sporni račun za struju.

Srbija je šokirana decembarskim računima za struju. Gotovo da nema građanina koji ne veruje da mu je „EPS Snabdevanje“ obračunao više struje negoo što je zaista potrošio.
Prema podacima računi građana uvećani su za najmanje 20 odsto, a kako je mesečni prihod EPS 8,7 milijardi, jasno je da ova državna kompanija želi da naplati 1,7 milijardi dinara više nego što je uobičajeno.
Redovi na šalterima za reklamaciju u svim elektrodistribucijama u Srbiji pokazuju da je došlo do očito velike greške.

Direktor novopazarske Elektrodistribucije, Zvonimir Milanović, kazao je da potrošači u Novom Pazaru i Tutinu svakodnevno na određenim šalterima u poslovnicama Elektrodistribucije mogu prijaviti uvećan račun, odnosno mogu reklamirati problematične račune. Ekipe će raditi na utvrđivanju stanja i u određenom roku biće doneta odluka o visini i iznosu koji treba da se plati.

A.Nićiforović

 

Podeli