Društvo

Higijena autobusa

Fotografija iz lista „Kurir“, na kojoj se vidi prava deponija smeća na zadnjem prozoru autobusa firme „Sandžaktrans-Kavim“, juče i danas je tema na društvenim mrežama na Internetu. U „Sandažtransu“su nam danas otkrili i drugu stranu ove priče.

„Sandžaktrans-Kavim“ raspolaže sa 22 autobusa od kojih je tek polovina novijeg datuma proizvodnje. Svi ostali su još iz vremena kada je ova firma bila lider među prevoznicima Jugoslavije. Da bi sve funkcionisalo kako treba i putnici bezbedno putovali ulažu se ogromni napori. Jučerašnja fotografija u „Kuriru“ teško im je pala, ali na novinara se ne ljute.

„ Kritike shvatamo kao dobronamerne i koriste nam. Mi tražimo da se putnici direktno obraćaju firmi sa svim problemima koje uoče. Slika je otišla u javnost i svakako nam nije prijatno“, kaže Hakija Kajević, direktor „Samdžaktrans-Kavim“.

Priča, međutim, ima i drugu stranu. Problem su pojedini putnici sa kojima putuje i njihova nekultura, bahatost, a često i agresivnost prema saputnicima i imovini firme. Ponekad interveniše i policija ali ni to ne pomaže. Autobusi koji saobraćaju prema Raški su najčistiji i mogu da se ne čiste i po pet dana, kažu u „Sandžaktransu“. Korpe za smeće u autobusima i na peronima ne mogu da „prežive“ ni nekoliko dana.

O autobusima brine služba higijene koja se trudi da autobusi i spolja i unutra budu uredni i čisti, kažu u „Sandžaktransu“. Propusti se događaju, ali bez pomoći putnika ne mogu lako da se prevaziđu.

Podeli