Koronavirus je doneo mnogo promene, između ostalih i više kupovine preko interneta. U vreme karantina smo hteli, ne hteli morali da kupujemo onlajn i imali smo dosta nedoumica. Između ostalog, povećao se broj prigvora, ali i povrat proizvoda. Šta moramo da znamo kao kupci, koja su naša prava i obaveze?
Pomoćnica ministra trgovine Višnja Rakić rekla je da je, ako se posmatra period pre korone, došlo do povećanja onlajn trgovine.
“Ranije su ljudi kupovali određene proizvode elektronski, ali se za vreme korone proširilo na sve proizvode lične potrošnje”, objašnjava Rakićeva.
Prema najnovijim statistikama, onlajn trgovina dostigla je rast od 45 odsto.
Ističe da kupci treba da znaju da, ukoliko kupuju onlajn, imaju pravo da naručeni proizvod vrate, i to u roku od 14 dana.
Prodavac je dužan da, prilikom isporuke robe, pošalje i obrazac za odustanak. Uz taj obrazac, roba se može vratiti bez obrazloženja i naknade troškova.
Trgovac, takođe, ima rok od 14 dana da kupcu vrati novac.
Rakićeva ukazuje da su za ovaj sektor nadležni tržišni inspektori, kojih ima oko 400. Oni su, prema njenim rečima, dali svoj maksimum tokom rade kako bi rešili sve prigovore potrošača.
Izvor: RTS
Foto: RTV
Ministar turizma i omladine i potpredsednik Sandžačke demokratske partije Husein Memić izjavio je danas da…
U okviru radova u osnovnoj školi Desanka Maksimović uređeni su trotoari i prešačke staze koji…
Ručna proizvodnja papira, novi je projektat novopazarskog Udruženja psihologa, koji se realizuju u saradnji sa…
Dvodnevni turnir u Novom Pazaru okupio je 64 ekipe iz 25 klubova sa teritorija Bosne…
Karatisti dva novopazarska kluba zapaženi na dva takmičenja u Raški.
Mlađejniorski prvaci Srbije u ful kontaktu postali su Muhamed Dupljak i Tarik Rašljanin.