DruštvoVesti

Radionice medijske pismenosti

Udruženje građana REPER održalo je radionicu Native marketing u okviru projekta “Zajedno protiv poplave (dez) informacija – profesori i đaci na istom zadatku. Ovaj projekat je podržan dodelom granta u okviru regionalnog projekta Mediji za građane-građani za medije, projekat sedam organizacija za razvoj medija iz zemalja Zapadnog Balkana čiji je cilj izgradnja kapaciteta organizacija civilnog drustva u regionu za uanpredjenje medijske i informacione pismenosti. Projekat je finansiran od strane Evropske unije.

Veliko interesovanje srednjoškolaca vladalo je za radionice medijske pismenosti koje su startovale u junu ali su zbog korona virusa prekinute. Sinoćna je pokazala da su teme iz ove oblasti itekako neophodne novopazarskoj omladini.

O tome kako reklame utiču na naš život, kako nas teraju na odrešeno ponašanje, koliko utiču na naše medijske navike sa đacima novopazarskih srednjih škola i njihovim profesorima razgovarala je medijska ekspertkinja Hana Salihagić.

Do sada su održane radionice na kojima se govorilo o fenomenu lažnih vesti, vrstama manipulacija i dezinformacija, prepoznavanju govora mržnje u medijima kao i adekvatnog odgovora na isti,a večeras će biti nastavljen rad na otkrivanju uticaja reklama. Sledeće nedelje planiran je kviz na kome će učestvovati đaci i profesori a pobednik će osvojiti titulu medijski najpismenije škole u Novom Pazaru.

Ovaj projekat realizuje Udruženje građana REPER, a podržan je dodelom granta u okviru regionalnog projekta Mediji za građane-građani za medije, projekat sedam organizacija za razvoj medija iz zemalja Zapadnog Balkana čiji je cilj izgradnja kapaciteta organizacija civilnog drustva u regionu za unapredjenje medijske i informacione pismenosti. Projekat je finansiran od strane Evropske unije.

Podeli