Radovi na najtežoj deonici auto-puta od Preljine do Požege: Probijaju se najduži tuneli u Srbiji

Sa ukidanjem vanrednog stanja intezivirani su se radovi na gradnji deonice auto-puta od Preljine do Požege. Najveći izazov kineskim radnicima je kako savladati planinu Jelicu. Upravo tu su najintezivniji radovi poslednjih dana na probijanju dva tunela Munjino brdo i Laz koji će kada budu završeni biti najduži u Srbiji i to 2.800 i 2.900 metara.

– Tunel Laz ima dve tunelske cevi na teritoriji grada, a jedna cev će upravo biti najduži tunel u Srbiji. Radnici su vredno radili i ušli su po 30 metara u obe tunelske cevi. Vrlo je značajan sam početak tih radova a tome je prethodili i priprema gradilišta na zaštiti ulaznih portala, i sve ono što je omogućilo da počne otkopavanje cevi. Sada se nadamo da će radovi ići značajno brže – rekao je pomoćnik gradonačelnika grada Čačka Milan Bojović.

Prema njegovim rečima Grad Čačak je preduzeo sve što je do njega, pa čak i za vreme vanrednog stanja radilo se na eksproprijaciji zemljišta.

Moravski koridor i auto – put Koridor 11 imaju veliki značaj za Čačak ne samo zbog smanjenog vremena puta nego i zbog izmeštanja saobraćaja.

Inače, deonica auto-puta od Preljine do Požege najteža na Koridoru 11, ima tri tunela, 35 mostova, 4 nadvožnjaka i dve petlje.

Fotografija i tekst RINA

Podeli