DruštvoVesti

Gradska uprava dobro funkcioniše u vanrednom stanju

Rad Gradske uprave Novi Pazar prilagođen je vanrednom stanju, odlukama Vlade Srbije i drugih organa uprave. Nema šalterskog rada i redovno se obaveštavaju građani kako da ostvare svoja prava elektronskim putem.

“Građani već znaju i obraćaju se putem e-uprave i odgovaraju. Imamo odličnu saradnju sa njima. Pre svega tu je usluga elektronske pisarnice, telefonsko zakazivanje i zakazivanje putem maila. Mi dobijamo te zahteve i naša odeljenja su zazuzeta iako je rad sveden na minimum u prostorijama. Iskoristili smo odredbe Zakona o radu i omogućavamo rad van prostorija poslodavca. Omogućili smo rad od kuće gde je god to bilo moguće. “, kazao je načelnik Gradske uprave Novi Pazar Džemil Divanefendić.

U Odeljenje za urbanizam i izgradnju pristiže veliki broj zahteva. Postupci planiranja, izgradnje i rešavanja urbanističkih problema nisu u zastoju, kažu u Gradskoj upravi. Odeljenje za društvene delatnosti ima veliki broj zahteva, ali  brzo izlazi u susret svima.

“Svi korisnici socijalnih usluga na teritoriji Grada Novog Pazara kojima je zaključno sa 15. martom isticalo pravo koje je bilo stečeno, automatski se po ranijim rešenjima to pravo produžava. Tu spadaju: novčana socijalna davanja, novčane naknade za tuđu negu i pomoć, produžena nega deteta … Sve dok traje ovo stanje građani mogu da koriste ta prava na osnovu ranije donetih rešenja. Naše odeljenje rešavaće samo nove zahteve kojih ima i u ovom vremenu. Za ovih desetak radnih dana minimum desetak zahteva imamo iz svih oblasti dnevno”, objasnio je Divanefendić.

Veliki deo rada Gradske uprave posvećen je sprovođenju naredbi i zaključaka Gradskog štaba za vanredne situacije.

“Od samog početka vanredne situacije na Gradskoj upravi je teret organizovanja rada u vanrednim okolnostima. U prvom planu je rad inspekcijskih službi koje su sve svoje kapacitete usmerile u izvršavanje naredbi Štaba koje su se ticale ograničavanja i zabrane rada određenih delatnosti. Tu je i Odeljenje za stambeno komunalne i tehničke poslove koje sprovodi  komunikaciju sa upravnicima stambenih zgrada vezano za dezinfekciju i pruža logističku podršku za rad Štaba i call centra 65+.”, kazao je Divanefendić.

On je dodao da Odsek za zaštitu na radu omogućava svima da rade u što u zdravijem okruženju. Obezbeđena su dezinfekciona sredstva i zaštitna oprema, kao i kontrola njihovog korišćenja  ne samo u Gradskoj upravi već i u stambenim zajednicama i drugim nosiocima javnih ovlašćenja, verskim zajednicama i državnim organima.

(A.M.K.)

Podeli