Nakon Folksvagena svoj logo menja još jedan nemački proizvođač – BMW. Sa premijerom novog i4 nemački auto gigant predstavio je i novi logotip, piše crnogorski portal Bankar.me.
Propeler je i dalje tu, ali u radikalno izmenjenom obliku. U BMW-u su odlučili da znak modernizuju na sličan način kao rivali u Folksvagenu, odnosno pojednostavili su ga. Takvom modernizacijom žele da se približe mlađim klijentima koji su odrasli u digitalnom dobu.
Paralelno sa glavnim logom biće modernizovani i logotipi M odeljenja, kao i podmarke “i”. Svima je zajednički dvodimenzionalni pristup, koji po njihovom mišljenju izgleda mnogo modernije. Dobra vest je da neće postati obična nalepnica, već će i dalje na autu imati debljinu, odnosno 3D finiš.
Ovo je šesti put da BMW menja logo. Poslednji put je to učinio 1997. godine. Međutim, ova promena je jedna od najradikalnijih dosad i prva koja izbacuje crni prsten.
U septembru prošle godine i Folksvagen je predstavio svoj novi dizajn i logo, a u celu priču uključena je i jedna žena.
Izvor: Blic
Foto: BMW / RAS SRBIJA
Lepo vreme u našoj zemlji. Danas u većini mesta pretežno sunčano. U brdsko-planinskim predelima moguća…
Prvenstvo Srbije u ful kontaktu na programu je u subotu i nedelju, 27. i 28.…
Klub borilačkih sportova Novi Pazar sezonu otvara u Požarevcu.
Meč osmog kola Bokserske lige Srbije prethodno je zakazan za nedelju od 18.00 u Dvorani…
U organizaciji Saveza pronalazača Srbije danas je u Novom Pazaru održano 45. takmičenje mladih inovatora…
Ako Novopazarci ostvare trijumf pred svojim navijačima, odlučujući duel četvrtfinalne serije biće odigran na Banjici.