Ministarka Zorana Mihajlović saopštila je da je će auto-put ispunjavati najviše standarde kako u građevinarstvu, tako i u telekomunikacijama i bezbednosti saobraćaja.
“Očekujem od kompanije ‘Behtel’ i njenog partnera, turske kompanije ‘Enka’, da ‘Moravski koridor’ izgrade u roku i po najnovijim standardima, da bismo dobili kvalitetan i bezbedan auto-put. Takođe je važno da se preduzeća iz Srbije, sa kojima će zajedno raditi, upoznaju sa najnovijim tehnologijama koje se koriste u izgradnji auto-puteva”, izjavila je Mihajlovićeva.
“Mladi ljudi će videti da ima budućnosti, da možemo bolje, da smo spremni da radimo. Ljudi mogu ne samo da čekaju bolju budućnost, već i da učestvuju u stvaranju budućnosti i da njihova deca mogu da očekuju tu bolju budućnost”, rekao je predsednik.
Moravski koridor povezaće Čačak, Mrčajevce, Adrane, Kraljevo, Vrnjačku banju, Trstenik, Stopanju, Kruševac, Ćićevac i Pojate.
Vučić očekuje da će do novembra 2021. biti završen deo auto-puta do Koševa u dužini 28 kilometara, za manje od tri godine biće završen autoput Čačak-Kraljevo što je dodatnih 31 kilometara.
Za manje od četiri godine, kaže, biće potpuno završeno 57 kilometara od Adrana do Koševa, odnosno od Kraljeva do Kruševca.
Predstavnik kompanije Majkl Vilkinson je rekao da su više od dve godine radili na projektu, kao i da su danas započeli snažno prijateljstvo sa Vladom Srbije i sa Koridorima Srbije.
“Verujem da će ovo biti transformacijski projekat za ekonomiju i region, zaštitu od poplava, i da će dati veliki doprinos ljudima koji tu žive”, rekao je Vilkinson.
Potpisivanju ugovora prethodio je sastanak predsednika Vučića sa predstavnicima kompanije “Behtel Enka”, strateškog partnera za ovaj projekat, kojeg je Vlada Srbije izabrala na osnovu javnog poziva.
Moravski koridor, odnosno auto-put Pojate–Preljina, biće dug 112,3 kilometra. Tokom gradnje regulisaće se vodotoci Morave kojima prolazi, a koridor će dati novu šansu velikom broju industrijskih zona planiranih duž njega.
Preuzeto: RTS
Foto: Tanjug
A. Ni.