Društvo

“Ja u centru pažnje”

Evropski pokret u Srbiji danas je organizovao uličnu akciju pod nazivom „ Građane pitam, građani se pitaju“, a u okviru nacionalne kampanje „ Ja u centru pažnje“, u sklopu koje će se prikupljati informacije od građana o kvalitetu javnih usluga. Povratne informacije građana će se koristiti za izradu prijedloga baziranih na činjenicama koje nadležna ministarstva i institucije mogu da koriste u cilju poboljšanja javnih usluga.

Kamapanja „ Ja u centru pažnje“ je dio projekta „Partnersvom do dobre javne uprave“ koja se sprovodi sa ciljem poboljšanja kvaliteta javnih usluga finansiran novcem poreskih obveznika. Projekat realizuje Evropski pokret u Srbiji i Centar za evropske politike uz finansijsku podršku Američke agencije za međunarodni razvoj.

Kako su istakli organizatori današnje akcije, svaka percepcija, rezultat današnje akcije kao i ostale aktivnosti biće sumirane u 12 gradova u Sivoj knjizi javnih usluga, te će biti proslijeđena Resornom ministarstvu za obrazovanje, Ministrastvu zdravlja, Vladi i donatorima.

Projekat  „Partnerstvom do dobre javne uprave“  u okviru kojeg je i kampanja „ Ja u centru pažnje“  se sastoji iz dvije faze , i to ulične akcije kada će biti ispitano javno mnijenje i Panel diskusija sa predstavnicima vlasti i javnih institucija.

Irma Hodžić

Podeli